it is never goodbye

-.-.-.DATE 2009-01-11 TIME 23:26:41
sorry for no update. but i've been hella busy.
jag har vart med min älskling robin nguyen som åkte upp ända hit (ljusdal) från anderstorp :D wiiieee. så sjukt mysigt har det vart. men han åkte hem idag :( jättesorgligt, det känns värsta tomt :'( WHYYYY?! vill ha han här just nu och bara krama om så hårt som möjligt (eller ahh, luft måste han ju få^^ hehe). men tack för hela den här veckan älskii :') det har vart jättekul och supermysigt att bara få vara nära dig. DANKE YOU<3 jag älskar dig förresten så fick jag hans ÄLSKADE playboy örhänge, kinda like a promise to never be unfaithful. WE'LL SE 'BOUT THAT. hehehhe (a) :D


robin- ''älskling, vi säger inte hejdå...''
jag- ''....utan vi ses igen''



everytime we say goodbye, i wish we had one more kiss.

Anonym

dom tog bort våra vero moda (alla i gbg tror jag)

haha ärligt har inte hört talas om den :b

DATE 2009-01-11 TIME 23:32:13
ee

dom tog bort våra vero moda (alla i gbg tror jag) och gjorde det till rut m.fl. :) finns okcså snygga kläder där

haha ärligt har inte hört talas om den :b

DATE 2009-01-11 TIME 23:33:08
WEBSITE: http://avaoawa.blogg.se/
MizthaNguyen (v.

miss you so so so so much :(

DATE 2009-01-11 TIME 23:46:03
WEBSITE: http://mizthanguyen.blogg.se/
Lynniea

NAWW tear in my eye! såå söööttt

DATE 2009-01-12 TIME 00:58:31
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0