one upon a time there was a...

-.-.-.DATE 2009-01-09 TIME 19:47:49

dramagruppen var på heden idag för att prova scenkläder inför våran pjäs: fjollorna. hahaha så sjukt pinsamt. faan vill inte ens vara med x) tänk jag spelar KILLE, TVÅ OLIKA KILLAR. oh well, jag kommer suga röv men det ordnar sig väl iallafall. först ska jag spela en sån adelsman tror jag och vara värsta rik och skit. sen en annan kille som är bärstols gubbe :D jag ska vara arg på en rik snubbe och attackera han med ett stolsben (säger man så?) haha :D:D

jag bjussar på lite snygga bilder:



hope mostly gives birth to disappointment. yet, we never stop hoping.


Sara

Går du oxå på drama! Det gör jag med och i mina pjäser har jag spelat kille 3 ggr!!!! :O

Lycka till med pjäsen :)

DATE 2009-01-09 TIME 22:55:29
WEBSITE: http://sarask.blogg.se/
Nina

va kul ! :)



heter det inte träben ? gissar bah XD haha

DATE 2009-01-10 TIME 18:26:36
WEBSITE: http://ninaha.blogg.se/
Nina

va kul :)



heter det inte träben? haha gissar bah xD

DATE 2009-01-10 TIME 18:27:40
WEBSITE: http://ninaha.blogg.se/
Sabee

haha, vi har ju dom skänaste rollerna!! ;)

DATE 2009-01-11 TIME 16:37:22

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0