let's talk swenglish

-.-.-.DATE 2009-01-21 TIME 15:56:58

whatttupp peeps?!!
jag sitter och mumsar i mig croissanter, passionfrukt, grovt bröd med kyckling pålägg (hatar skinka) och självklart ett glas juice att skölja ner det hela med. i know what you think!!! DAAMN THAT'S HELLA MUCH. men inte mitt fel att jag blev så hungrig efter skolan :( i need fuel to keep on going!!! anywhoozers lazy losers, i have rehearsal (i'm participating in a play, buuuh-oring!) at five, so i better hurry up finishing my homework due tomorrow. gaaash, it wasn't my intention to write this lil' quickie in english. hehe. okej, jag byter till svenska. alltså, dom har tagit bort tv-kanalerna i alla lägenheter här!! WHO KNEW?! NOT ME! jag åkte hem över helgen, sen när jag kom tillbaka och tryckte på tv:n så märkte jag att inget fungerade. jag trodde att det var den här antennen som var helt knasig, så jag försökte fixa den, men det gick inte. nästa dag får jag reda på av mina kompisar att dom tagit bort kanalerna och att man måste skaffa BOX. AAHMAAHGAD. kunde dom inte ha förvarnat liksom? nu kommer jag vara utan tv i en hel maddafakking vecka. fucking horseshit...


EARLIER AT HISTORY CLASS....
vi fick tillbaka provet i historia idag, hehehe... aah. jag fick.. aah; good, och +pass, så ja, ig fick jag inte :D
var så jävla trött idag på historian, jag typ däckade till lite ibland sådär. howard (historia läraren) märkte nog det..

howard- i'm gonna keep on doing this so that you guys wont fall asleep MIIIII!!
jag (kollar upp från bordet med död blick) - huh?

so, how's your day been? =D



live life with no regrets, because everything you've accomplished has shaped you into the person you are today.


Almeida

klart att jag ska :D



min dag har varit helt underbar haha.

DATE 2009-01-21 TIME 17:23:10
WEBSITE: http://dramaaqueen.blogg.se/
B R O W N S U G A R

Svar: Åh tack ska du ha sötnos! Glad jag blir :D Och shit vad lik du är Idol Alice :O

DATE 2009-01-21 TIME 19:24:58
WEBSITE: http://brownsugar.blogg.se/
Anonym

japp det ska jag :) Till Söderhmn om vi hittar en bra lägenhet, annars till Ljusne där vi då redan har en lägenhet.

DATE 2009-01-21 TIME 21:53:00
Anonym

japp det ska jag :) Till Söderhmn om vi hittar en bra lägenhet, annars till Ljusne där vi då redan har en lägenhet.

DATE 2009-01-21 TIME 21:53:00
olivia

mitt namn syntes visst inte där ;)

DATE 2009-01-21 TIME 21:53:26
WEBSITE: http://oliviaju.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0