we might have missed a line or two

-.-.-.DATE 2009-01-31 TIME 12:30:51
HELLO GORGEOUS PEOPLE OUT THERE! how's it goin' for ya?
welll, sorry för att jag inte har uppdaterat på EN DAG, hehehe, men har vart såååå upptagen med teaterföreställningen. igår var det premiär för IB2:s teater produktion The House Of Bernarda Alba. jag lovar er, jag såg asful ut. haahaha. bilder kommer senare, för jag har lite bråttom nu. ska vara i teaterverkstan HELA dagen idag för vi har två föreställningar (15.00 och 19.00), jag ska vara där om en halvtimme. SHIT DAAMN -.-


Lilly

sv; ska du säga :O du är skiitsööt :)

DATE 2009-02-01 TIME 14:32:54
WEBSITE: http://purestdelight.tk
duongtran

svar: man tackar höhö.. kan bilda jordan ´klubb hahaa..



Såklart.. man köper ju tandborste för att dom e fina.. inte för att dom hjälper en hålla sig fräsh hahaha

DATE 2009-02-01 TIME 16:52:22
WEBSITE: http://duongtran.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0