DAMN FUCK YOU STUPID INTERNET

-.-.-.DATE 2009-03-03 TIME 22:39:21
daaamn.
har förlorat både bevakare och läsare på bara två dagar -.- ursäkta för att jag inte bloggat på ett tag men jag har en väldigt bra anledning till varför: JAG KAN HELT ENKELT INTE. mitt internet har vart nere ända sen jag kom till min lägenhet :o blev helt glad nu när det fungerade, fast det kommer nog skita ner sig snart så måste blogga fort HAHAHA.

idag kom emelie och fia till mig! skitkul att få besök av mina gamla ljusdalstjejer :D vi satt och pratade hos mig sen gick vi på lite minishopping sen åt vi mat på kina restaurangen. förrätt, varmrätt och efterrätt, fick ner alltihopa kan jag säga!! men det var faktiskt den enda riktiga maten jag åt idag... hade bara ätit två croissanter innan... (aa) sen drog vi till mig och babblade på som tusan, målade naglarna och sånt :D dom drog precis hem nu.

så tomt det är i min lägenhet alltså. saknar min pojk :(

rrrenate

bor du själv? :)

den nya headern va också fin,

DATE 2009-03-04 TIME 02:39:45
WEBSITE: http://renatesvart.blogg.se/
Linda

Bor du själv? Hur gammal eru engetligen? x)

DATE 2009-03-04 TIME 16:19:09
WEBSITE: http://lindadoos.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0