lord, what fools these mortals be

-.-.-.DATE 2009-03-13 TIME 19:21:45

vi kollade på a midsummernight's dream av shakespeare i torsdags. fyfasiken vad den är bra! älskar shakespeare's språk. mimi likes^^

"Love looks not with the eyes, but with the mind;
And therefore is wing'd Cupid painted blind:
Nor hath Love's mind of any judgement taste;
Wings and no eyes figure unheedy haste:
And therefore is Love said to be a child,
Because in choice he is so oft beguiled."

- fair helena, a midsummernight's dream

excuse moi för att jag inte uppdaterat så bra. men helloooo, mitt internet i lägenheten (jag är hemma nu, thank god!) suger, snor från folk men det försvinner efter nån minut :s jag lovar att jag ska lägga upp en fortsättning på min engelska novell ikväll. egentligen är det fest i bollnäs (säg mig när det INTE är fest där liksom?), but no. jag åkte hem till ljusdal.
hur ser eran fredag ut? fredagen den 13 idag ju :D jag och keso fick en egen liten dos av olycka idag när vi var på väg hem från MAX. vi skulle ta en genväg och gå ner för en brant kulle (täck med asmycket nertrampad snö, hals som fan), så vi halkade och ramlade båda två... hon ramlade på mig som tur var, för henne då. haha :D
nu ska jag iväg och äta ost- och sking paj. efter den här helgen, eller idag, ska jag:

- äta mindre
- äta nyttigare
- ingen skräpmat/godis/chips/kakor
- börja simma med keso


får se om det blir något av med det :D
nu vill jag ha sommar. för jag vill gå runt i mina solisar och se cool ut.
tillägg: min spök berättelse har hamnat med i spokbloggen, kolla in :)


JennyNg

sv: tror jah ska välja nv i halmstad x)Men långt kvar gå bara i 8:an hihih :P vah du valt ? :D

DATE 2009-03-13 TIME 19:33:12
WEBSITE: http://nguuuyen.blogg.se/
Chacha

sv: Jag med :D, har typ 100 par hemma haha!



Okej, ja det ska jag göra :)!



Så lite så :)

jaha okej, vad roligt, jag har aldrig varit där :/

DATE 2009-03-13 TIME 22:27:24
WEBSITE: http://spellme.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0