then you would understand, why we are running

-.-.-.DATE 2009-03-06 TIME 19:21:46

hittade denna bilden i min mobil. den togs för fyra år sen. hehehe^^
& neeej. hon trycker inte upp tuttarna i vädret, hon ligger på en fönsterbräda och jag står upp.
- just so you know.


heellluuu. jjajaja no update på väldigt länge. men vafan, jag kan inte längre sno internet när jag är i min lägenhet :s eller bara ibland då. men det försvinner efter tio sekunder. så ska berätta om senaste dagarna i korthet:


onsdag.
i onsdags åkte jag och keso till ljusdal där hon fick träffa mina ljusdals babes :D mysigt! emelie hade gjort nachos, så duktig som hon är :) fast köttfärsen blev ju lite bränd (aa) sista tåget till bollnäs gick 21.15 så 20.50 ringde jag en taxi, men dom kunde inte få dit en taxi förrän flera minuter. så det sket ju sig. klockan blev nio och vi frrrriccckkkin panikade :o så snygg lina fick ringa till hennes kompis simon som var supersnäll och körde direkt från jobbet för att hämta upp oss (aa) han körde SKITFOOOORT. daaaamn, trodde vi skulle krocka :o så spände på mig bilbältet FAST jag aldrig (nästan) har det annars... sen när vi kom till station så ser vi att tåget fortfarande är där och andas ut *pheeewww*!!! men när vi ska trycka upp dörrarna så öppnas dom inte :o och ännu en gång FRICKIN PANIC. så vi springer åt alla håll och försöker öppna dörrarna innan jag hör en röst ropa: TJEJER DET ÄR FEL TÅG, HÄR BORTA!!! hahaha x) tydligen så var det två tåg på samma spår. men vårat tåg var det längst fram.... ohh well. vi klarade oss :) (okej... det var inte så kort ändå).


torsdag.
besök av ljusdalsbor. vi käkade pizza och hyrde film. the shining, mirrors och jakten på lycka. fast vi hann inte se på den sistnämna filmen, men who cares, jag har redan sett den (h) sen åkte resten hem på kvällen och elin sov över hos mig :D vi började snacka om drömmar och att gå i sömnen och shit. sånna saker, blev riktigt läskigt till slut....

elin- alltså du får fan säkert aldrig mardrömmar
jag- vaddåra?
elin- ja, för du skrattar fan när du sover.


fredag.
elin följde med mig till skolan, jag började 11.40. hade matte till 12.40, sen gick vi till max och käkade :D gotttt. sen drog vi till ica och sedan vidare mot tågstation.

snipp snapp snut så var denna saga slut
OVER 'N OUT PPL.


jennhy

sv: det var ju synd :/ hur gammal är du ? :)

DATE 2009-03-06 TIME 19:28:28
WEBSITE: http://jennhys.blogg.se/
Anonym

sv: okej :) fyller 15 om tre månader haha :) bor du i en egen lägenhet ?:D

DATE 2009-03-06 TIME 19:34:48
Anonym

sv: okej :) fyller 15 om tre månader haha :) bor du i en egen lägenhet ?:D

DATE 2009-03-06 TIME 19:34:49
jennhy

sv: okej :) fyller 15 om tre månader haha :) bor du i en egen lägenhet? :D

DATE 2009-03-06 TIME 19:35:25
WEBSITE: http://jennhys.blogg.se/
Sofie

Sv; Några därifrån har fickor och knappar där fram så det set lite mer "jeans aktiga" ut :) Tror de flesta butiker kommer ha dem innan sommaren känns det som :P



Tack :) Fast dem är gröna, blir blå bara på en del kort. Beror nog mycket på ljuset och så. Fast har faktiskt fått höra att mina gröna även är fina haha:)

DATE 2009-03-06 TIME 19:36:09
WEBSITE: http://sofieli.blogg.se/
Michaela

men gud vad gullig du är TACK! :D

kram på dig

DATE 2009-03-06 TIME 19:42:16
WEBSITE: http://mejx.blogg.se/
l i n a

härligt! mjaa :p jag är väldigt trött idag. men så ska det väl vara efter en vecka i skolan..?

DATE 2009-03-06 TIME 19:55:42
WEBSITE: http://linaana.blogg.se/
hanna

låter kul:D kommer du uppdatera bättre nu i helgen lr:)?

DATE 2009-03-06 TIME 20:07:43
WEBSITE: http://hpii.blogg.se/
kajsa anchlee henriksson♥

aww så sööta ni två va på bilden :D

DATE 2009-03-06 TIME 22:43:58
WEBSITE: http://missobsessive.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0