either way i'm lovin it

-.-.-.DATE 2010-04-10 TIME 21:45:07
alltså jag svär, vårat hus ÄTER kläder!!!!!! mina kläder försvinner jämt! och nu snackar jag inte en sketen liten strumpa, i'm talkin 'bout TRÖJA, BYXOR, BH, THE WHOLE ENCHILADA!! det händer varje gång jag är hemma. alltså efter varje gång jag har vart hemma ångrar jag det. what's the point, MINA GREJER FÖRSVINNER!!! believe me, har riktat mina misstankar mot lillsyrran några ggr (hittade liksom mina leggings i hennes garderob för 1 min sen)... men tror inte hon skulle sno min fkking BH???!! fyfan är så jäkla arg, tror jag kokar inombords snart!!!! VART ÄR ALLA MINA KLÄDER?????????

Anonym

äckel jag vill inte ha dina underkläder!!:;O

DATE 2010-04-13 TIME 19:29:50

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0