you always wonder if i wonder if you ever think about me

-.-.-.DATE 2010-04-23 TIME 20:16:47

snodde en fin bild på fejjan, markus kom med han också!!

sorry, har inte orkat blogga så mkt idag, råkade typ slockna i soffan... WELL YOU KNOW HOW IT IS, efter 5 dagar i skolan + en massa mat så somnar man som en gris!!!! neee nu ska jag dra iväg med mina grabbar erik och jacob på nattcup!!! xxxx ♥

ayaah ♥- Sweet 17!

ojdå, har dom kommit hem nu :O



förrsten fin du är!!

DATE 2010-04-23 TIME 22:03:02
WEBSITE: http://ayahbadawi.blogg.se/
MLuu

asw;



haha tack :$

haha, jaså :O Men du har typ gymmat i år väl? :D Jag tänker faksitk för börja gymma, men vet dock ingenting om gym och vad man brukar göra där (a)

Jo, jag har simmat förr fast slutade för att jag har en mildare version av magsår så jag kunde inte direkt simma på långa sträckor -.- x)

DATE 2010-04-24 TIME 09:53:57
WEBSITE: http://michellesparadise.blogg.se/
alexandra

haha det är ju ett jätte fel på bilden hennes huvud är oproportionerligt XDDD

DATE 2010-04-24 TIME 14:11:13
WEBSITE: http://mittgbg.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0