Q n A

-.-.-.DATE 2010-08-29 TIME 15:34:11
nu kommer lite svar på era frågor!!!


tack så mycket!! :) det var jag som gjorde min blogg, hähä. nu när vi ändå är inne på det här ämnet så kan jag ju meddela alla att jag ska fixa en ny design! wiiehooo!!

varför kan du inte beställa från melba och nail4you? jag tänkte precis rekommendera dom sidorna... annars kan du söka på tradera, finns asmånga billiga! :)

men daaaaahhh christian, DAAAAHHH

jag tycker båda märkena är lika bra faktiskt. men eftersom jag älskar tresemme's hårinpackning så kör jag på deras schampo och balsam med eftersom man helst ska använda av samma märke :) och ja, balsamet är superbra!


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0