smashbox photo finish color correcting primer

-.-.-.DATE 2010-08-12 TIME 19:24:04

ni som följt min blogg ett tag vet ju att jag är MADLY IN LOVE with smashbox!! så nu tänker jag rekommendera en produkt som jag verkligen gillar. det är en primer som korrigerar (heter det så??) hudtonen, alltså man får en jämnare hudton. det är olika färger, och dom alla har olika uppgifter.

vad är en primer?

det är en grund som man använder efter fuktkrämen och innan sminket (foundation, puder etc). den jämnar ut huden och mattar ner. sminket fäster bättre och sitter kvar mycket längre.

BLEND: jämnar ut hudtonen och döljer missfärgningar och mörka fläckar.
ADJUST: reducerar röda partier
BALANCE: ljusar upp gul/grå hy

finns att beställa från eleven.se för 395 kr styck (30 ml)

Felicia

Nej men det låter ju jobbigt,. med 3 :O ahha jag ska nog köpa en, har inte gjort det trots att jag tänkt xD haha men en vanlig :)



PUSS

DATE 2010-08-12 TIME 21:49:55
WEBSITE: http://fjaelkis.blogg.se/
Caroline

svar : hehe tack gillar den med :)



tack föör tipset visste inte att sånt existerade :S. men tror ja har ngt liknande från ID de typ sprejkräm men den är färglös har denna brunfärg när den täcker eller?

DATE 2010-08-12 TIME 21:55:43
WEBSITE: http://redbows.blogg.se/
Emma

jättefin blogg verkligen :D

DATE 2010-08-15 TIME 20:19:17
WEBSITE: http://soulcake.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0