this is the kind of day when the rain wont stop falling and the radio wont stop playing those songs. this is the kind of day when i imagine how it feels like to fall asleep with you.

-.-.-.DATE 2010-08-08 TIME 17:13:32


ni ska bara veta hur många olika designer jag provade innan jag blev sur och bestämde mig för det här (därför det är en massa nagellack överallt hahaha), men blev ändå inte nöjd xD

dotting tool som lisa köpte åt mig i vietnam! underbart! finns att beställa jättebilligt på internet med


hahaha inte en enda jävel röstade på kilklackarna. till och med mamma tyckte att dom var fula... inte för att det hjälper men u get da point. jag ska iallafall beställa hem klackarna från nelly. om dom inte passar då fcking jävlar... då blir jag arg :@


MYMiC

SÅ sjukt sött, vill också ha sånna där bra saker till naglarna : o



Aw ja, alltså kommer typ dö :<

DATE 2010-08-08 TIME 17:31:44
WEBSITE: http://mymic.blogg.se/
Carro

haha, var det inte en enda som tyckte dom? :P Då var det ju ett lätt beslut nu ju ;)



sv: aa, men jag tror jag tycker de runda är snyggast med! =)

DATE 2010-08-08 TIME 17:33:00
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
Felicia

Nej mne det blev ju jäätte fint och gööigt, jag brukar använda en nål, eller tandpetare xD hahahahah



Good, då får vi se klackar sen :D



SV haha jaa du MÅSTE se den MÅSTE!!!



PUSS

DATE 2010-08-08 TIME 19:17:13
WEBSITE: http://fjaelkis.blogg.se/
JESSICA

yaaayyoo du bloggar =D vad söööt du gjorde med naglarna=)=)

DATE 2010-08-08 TIME 19:40:59
WEBSITE: http://jessicatorreslopez.blogg.se/
V I V I A N N '

grymmmmmm du är på att måla naglarna då! :o jag kan inte ens göra prickar utan att de ska faila -.-

DATE 2010-08-08 TIME 22:09:21
WEBSITE: http://viviannshuile.blogg.se/
KESO

ååååh va fiiiint!!!

DATE 2010-08-09 TIME 10:57:26
julia

på vilka hemsidor finns dotting tool & köpa ? :( mst ha en sån o hittar bara på melba & nail4you o det funkar inte o beställa där ifrån !!!!!!!!!!!!!!!

DATE 2010-08-23 TIME 16:18:32

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0