beautiful blogger award

-.-.-.DATE 2010-08-20 TIME 16:56:37

jag fick denna award av felicia

skriv 7 intressanta saker om dig själv:
1.
 jag kan vibrera på mina pupiller. i know, i'm awesome! :D
2. älskar eminem. var värsta kär i han förrut!! han är faktiskt ganska sexig...
3. jag spenderar pengar så fort jag får dom
4. jag tror på spöken. okk okkk, andar, spöken, whatever same shitt different words ;D
5. jag gillar att ställa många frågor, och då tror folk att jag är dum. hah. as if
6. jag är FÖR snäll (det är faktiskt sant!)
7. det tog 30 min att komma på 7 intressanta saker om mig. kanske är så intressant som jag trodde...

jag ger denna award till:
 lisa, sabe, johannaevelina, nino, markus och julia

REGLER:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. 
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. 
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. 
Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

sabee

du är inte för snäll, du är motsatsen bby ;)

DATE 2010-08-20 TIME 22:00:46
WEBSITE: http://sabethebabe.blogg.se/
ellen ~

HAHAHAHAH JAG ÄLSKA DEN SJUNDE PUNKTEN (a)

men jag tror också på andar , spöken , sånt där :$

DATE 2010-08-21 TIME 11:23:00
WEBSITE: http://nobodybutme.webblogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0