day four: seven things that cross your mind a lot

-.-.-.DATE 2010-12-26 TIME 01:26:16


day four: seven things that cross your mind a lot

1. om xxx tänker på mig lika mycket som jag tänker på honom (nu menar jag ingen speciell så ni vet)
2. hoppas att jag och eve får en trea i stockholm så vi kan bo tillsammans!
3. hoppas att jag kommer in på skolorna som jag har sökt till
4. jag brukar undra hur folk omkring mig uppfattar mig som
5. ''ska jag skicka det här sms:et?''
6. jag brukar fråga mig själv ibland om jag duger
7. ''jag skulle inte ha skickat det där sms:et....''

Carro

haha "... jag skulle inte ha skickat det där smset" rolig du är! :P men den där har man ju sagt till sig själv ett antal ggr :P

DATE 2010-12-26 TIME 13:33:27
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
anna

hahaha1 och 5 är såå jag, haha!

DATE 2010-12-26 TIME 14:16:43
WEBSITE: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Diana Le

du duger inte, du är perfekt!

DATE 2010-12-30 TIME 22:32:27
WEBSITE: http://diaanale.blogspot.com

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0