day two: nine things about yourself

-.-.-.DATE 2010-12-23 TIME 18:25:42


day two: nine things about yourself

1. jag har ett jäkla hett temperament. det var värre när jag var yngre... hehe
2. jag erkänner att jag kanske är lite bortskämd, fast bara lite
3. jag hatar att prata om känslor. mest mina egna. jag blir så himla obekväm
4. jag har lätt för att få crushes, men har jäkligt svårt för att bli kär
5. jag är väldigt kreativ och älskar killar som är kreativa
6. jag har svårt för att säga förlåt. vet inte varför, även om jag menar det så känns det lika konstigt varje gång
7. jag har typ världens sämsta tålamod
8. jag är inte 'girlfriend-material' (iaf just nu) och gillar inte tanken av att 'sitta fast' i ett förhållande
9. jag visar bara en sida av mig i bloggen och det är nog därför alla ni läsare tror att jag är så 'snäll och oskyldig'. fast jag är ju det också, hehehe ;)

MOA

känner igen mig på vissa av dina punkter faktiskt :P

GOD JUL på dig :D <3

DATE 2010-12-23 TIME 19:00:01
WEBSITE: http://meimoa.blogg.se/
Carro

känner igen mig i en hel del saker!

blir också alltid obekväm när det gäller att prata känslor :S

DATE 2010-12-23 TIME 19:07:33
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
Emina

känns som om jag skrev det här, haha! :d

DATE 2010-12-23 TIME 19:56:04
WEBSITE: http://eminaochmaria.blogg.se/
Victoria ♥

haahahha jag är helt tvärtemot jag ÄLSKAR att prata känslor, typ de bästa som finns. gärna ska de bara handla om mig HAHAH xD sen äälskar jag förhållande :D helt galen i det trots att de är jobbgt pahaha. sen visar jag också bara en sida av mig i bloggen, den galna korkade lata jag, som chillar heeela tiden och aldrig gör nånting vettigt :P inte uppskattat av min pappa dock xD



inte för att någon frågade men... aa xD

DATE 2010-12-23 TIME 20:47:47
WEBSITE: http://natdhasis.blogg.se/
Anonym

10. Jag är en bitch

DATE 2010-12-24 TIME 01:25:17

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0