Q n A

-.-.-.DATE 2010-12-08 TIME 12:00:00


har delat upp svaren i två delar, för annars skulle det bli så mycket... men här är första delen! :)





från: felicia
vad ska du göra i swiitzerland ;D!?

svar: jag åkte dit med fysik-gruppen och kemi-gruppen i min klass + några ur nv. vi skulle besöka CERN :)


från: jenny
hej! läser din blogg dagligen ifrån Shanghai och har alltid undrat vad du har för predicted grades i IB?

svar: hej! åh så kul! :D hm... ledsen, måste göra dig besviken men jag kommer faktiskt inte ihåg! jag ska leta reda på mitt papper, så kan skriva upp det senare ;)


från: -
Kan inte du börja göra smink-videoinlägg? :)

svar: jo, skulle jag väl kunna... måste bara skaffa en kamera först HEHE. råkade göra sönder min så man kan ej filma på den :(


från: viviwe
hur många hårstrån har du på ditt huvud !! HAHAHA skoja bara xD , Ne men ähm , är du kär :$ ? H3h3 :)

svar: tror jag har typ 150 eller nåt, tappar ju hårstrån jämt vafan... haha skoja. nej, jag är inte kär :)


från: MARIA - mode, outfits & inspiration
hur kan du vara så jävla snygg? Höö.Gör nåt videoinlägg nångång förresten! :)

svar: för mina andra syskon är så fula, nån måste ju vara snygg liksom. skoja! hehehe. kanske... jag låter som en robot, plus att jag inte kan filma med min kamera för jag råkade göra sönder den funktionen haha. och min webcam är bara efterbliven så...


från: L
vart bor du egentligen? :)

svar: i sverige... lol, kidding. ne men jag bor i ljusdal och bollnäs. familjen bor i ljusdal men bor i bollnäs under veckodagarna eftersom jag går i skolan där.


från: -
Hehe, är du släkt med michelle pham? :P

svar: nej, har inte ens nån aning om vem det är! haha! är alla svensson's släkt med alla andra svensson's eller? ;)


från: -
Kan du göra ett inlägg där du fixar dina naglar? :D

svar: jovisst, det kan jag :)


från: Beatrice
kan du göra en smink tutorial?

svar: jodååå, klart jag kan! men vet inte när... får se när jag har tid :)


från: Jamie
would you rather have a penis on your head or two vaginas instead of boobs?(Lol)

svar: a penis on my head! för då kan man daska alla i ansiktet med den, hehe. ok... nu lät jag barnslig...


från: -
vart på jorden reser du helst?

svar: hm... finns så många ställen jag skulle vilja besöka! men nånstans där det är varmt och det inte finns nån snö! typ... sydafrika! eller australien :)


från: -
om du hade hur mycket pengar som helst, vad skulle du köpa?

svar: jag skulle köpa en systemkamera, skor, kläder och ja... jag vet, jag är materiell som fan. eller förresten, jag skulle köpt en fin lägenhet i nån fancy storstad! ja, det skulle jag nog... och saker till min familj med ju, hehe.


från: adam
favoritlåt?

svar: har ingen! lyssnar på många olika hela tiden...


från: JESSICA
hmmm, skulle du kunna göra review på olika facemask du har testat? =)

svar: hm... kommer inte ihåg alla jag testat eftersom jag har använt en och samma ganska länge nu men kan försöka ordna nåt sånt lite längre fram!! ;)


från: jennifer
Har du nån gång gjort något RIKTIGT dumt, som du ångrar idag?

svar: ja, det har jag säkert... kommer bara inte på något just nu! hehe. eller alltså, jag kommer ihåg när jag var liten (observera: VÄLDIGT liten), då gick jag och en kompis in på ica och snodde en varsin tuggummiautomat som man kunde köpa. vi stoppade dom under tröjorna, sen gick vi ut och sa till alla 'hej, jag är gravid'.......... asså det är mer pinsamt än dumt, HAHAHA.


från: ellen ~
1. vem är din förebild?
2. vad vill du jobba med i framtiden?
3. kan du inte videoblogga någongång (a)


svar: 1. ingen aning faktiskt! jag ser upp till och inspireras av många runtomkring mig, som föräldrar och vänner.
2. inom skönhet/hudvård!
3. kanske! ;)


från: MK*
Do you lööööve me?, nej men vad har du för färg på din badrumsmatta? Har du en badrummsmatta homiee ;D

svar: lol. hahahha. jag har ingen badrumsmatta i min lägenhet men hemma hos mami och papi är dom vita!

MK*

soo random att du tog med min fråga hahha!!



sv: haha jag äter upp allt för att det är dyrt och gott!

DATE 2010-12-09 TIME 00:58:42
WEBSITE: http://victoryintro.blogg.se/
Suppiis

hahahaha!! vad busig och gullig du måste ha varit när du var liten, fast det är du ju nu också+, right? ^^

DATE 2010-12-10 TIME 15:17:09
WEBSITE: http://suppiis.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0