do you know how to make her day? take her in your arms and kiss her breath away

-.-.-.DATE 2010-02-20 TIME 19:53:24


pool området, lekpark, fitness center, basket och tennis plan. det är bara dom som bor i kensington lakes området och som har sånt nyckel kort som får tillgång till det ;)


haha kolla, hade så tråkigt så jag google mappade fram min morbrors hus i florida (aa) det hus jag ringat in är vårat och i det huset brevid, till vänster, bor anthony :D blir förmodligen en florida resa i sommar, med ELIN!!!! och kanske filip. vi funderar på daytona beach, som inte ligger så långt från där vi bor annars :)

marie (med sin nya jacka)- är det här konstigt?
jag- öh du som säger att man inte ska ha samma jacka i backen som man har vanligt??
marie- nej men man måste ju variera
jag- konstigt med en skitröd mössa och en skitgrön jacka
marie- ja men det här är coolt. har man snygga kläder så betyder det att man är bra

HAHAHAHAHHA JAG DÖR. om jag klär mig i snygga kläder, blir jag automatiskt bra på att åka skidor/snowboard då??? :o OMG JAG VISSTE INTE o.O

Linn [ Cashionista ]

Sv. Jag meeed!!! Jag vill se den nu nu nu! :P hehe

DATE 2010-02-21 TIME 02:31:28
WEBSITE: http://linnguz.blogg.se/
andrea

Åh vad härlidgt det är säkert jättefint där! :)

Jag gillar också chanel tatueringen den är tuff faktiskt! :D

DATE 2010-02-21 TIME 07:31:50
WEBSITE: http://modeandrea.blogg.se/
jenjen

omgggg vad awesome det låter ! =D

DATE 2010-02-22 TIME 18:52:59
WEBSITE: http://rawrgasm.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0