get your things it's time to go. you make me glad i'm not alone.

-.-.-.DATE 2010-02-01 TIME 22:27:33



var ute på stan med eve idag, det var sweet!!! kallt men roligt. sen drog jag vidare till sandra, emelie och julia där jag och emelie pluggade kemi. sen slutade vi alla i köket och pratade om spöken och massa. haha skitläskigt blev det sen på vägen hem. tur att man har christian då som snacka i telefon med mig!!! undra om jag kommer kunna sova.... hm.... who knows who knows?? jag tror jättemycket på spöken, har hört en massa historier och upplevt lite själv också, that kinda gets to ya eventually you know :P tror ni på spöken, andar, energi klot (haha) eller whatever you wanna call it? =D

Matilda

aa jag tror på spöken, det har hänt massor med konstiga saker här hemma :S en gång började det lukta bränt och ingen hade varit i köket på hela dagen och inte dagen före heller, och sen såg vi att en platta stog på på 12an :o och det var en kastrull på som var helt svart :S

DATE 2010-02-02 TIME 18:12:19
WEBSITE: http://nittonfoton.blogg.se/
Hanna

Jag vet att den finns spöken, Den spökar jätte mycket i mitt hus, en gång stod min hund och skällde mot en vägg...

DATE 2010-02-02 TIME 21:03:25
WEBSITE: http://hannoninolover.blogg.se/
Anonym

uppdatera uppdatera uppdatera

DATE 2010-02-05 TIME 22:17:04

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0