these tunes sing to me differently now. they go straight through my heart.

-.-.-.DATE 2010-02-16 TIME 22:02:39
har haft det jättemysigt i min lägenhet med ämli och chulia, eller emelie och julia då om ni vill svenska till det lite. hahah. har ni märkt att svenskar som umgås mycket med blattar bryter? jag har flera exempel i min klass, NO NAMES, NO NAMES!!!!! *malin* host *eve*. och emelie också, hon bryter så fort hon ska säga nånting. sen har vi ju dom där wannabe-blatte som julia..................... -.- hahaha ohh well!!! vi låter henne prata som hon gör, annars kanske hon känner sig lite left out you know. ahhmen justeee ja!!! jag har bestämt mig för att ha en tävling i min blogg, har bestämt priset också. nu ska jag bara komma på vad för jäkla slags tävling det ska vara... -.- anyway har inget vettigt att säga så ni får glo på några bilder för nån helg sen när jag var på badhuset. REMEMBER, THESE ARE NEVER BEFORE SEEN PICTURES!!!!! VERY EXCLUSIVE!!!!





-matilda

När kommer fortsättningen på novellen? ;d <3

DATE 2010-02-17 TIME 16:52:03
WEBSITE: http://nittonfoton.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0