i'll tell you all the things i want to do, if you'd let me spend the night with you

-.-.-.DATE 2010-07-12 TIME 00:00:04
en gammal bild. kolla va kort hår jag hade!

shit vad jag ligger och svettas i sängen nu!! för er som vill veta liksom. anyway, jag kollade faktiskt på vm finalen!! believe it or not, men fan va mäktigt det var när spanien vann!! rös i hela kroppen! och den där torres är ju inte lite snygg heller... nu funderar jag på om jag ska sova eller ej. frickin tired!!!

någon som undrade ifall jag nånsin hade haft en frågestund. har en nu & den pågår ännu, så fråga på! svarar på tisdag eller måndag kväll =) klicka på bilden för att komma till frågestunden.

Solin

HAHAHAHHAHAHAA, JAAAAG DÖR!!



vad dum jag är, jag kommenterade o frågade om du hade o när du ska ha.



sen kollade jag på din frågestund o såg att jag redan hade kommenterat o frågat fööööör längesen.



SÅ JÄVLA DUUUM hahahha, asgarvar nuuu

DATE 2010-07-12 TIME 01:04:26
WEBSITE: http://ssolinsalar.blogg.se/
Felicia

EHHE JAAAAH SPANIEN,.. torres är sööt, men fan inte spelade han bra nu,. skulle inte bytt ut alonso (A) :P pfff xD



Sv.. jaa sååjjäääkla varmt,.. men nu åker jag till...... hihihih borta 10 dgr :)

Vi ses sötis när jag är hemmaom jag inte bloggar ngt där,.. :P



PUUUSS

DATE 2010-07-12 TIME 02:53:09
WEBSITE: http://fjaelkis.blogg.se/
Sanne

Hihi ja that's me ! :D tack så mycket!

fin bild du !! :O

DATE 2010-07-12 TIME 16:05:48
WEBSITE: http://shutupandletmego.bubbleroom.se
hiba

så söt bild tjejen!



så härligt att spanien vann, och håller med dig.. Torres är ju för snygg asså!

DATE 2010-07-13 TIME 00:54:41
WEBSITE: http://justmehiba.devote.se

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0