oh baby baby

-.-.-.DATE 2010-07-16 TIME 11:34:01

Nu är femman änligen ut!

Den handlar först om det läskiga stället jag och Sam hittade sen är det lite från grillpartyt hos JoQ sen bilresan till bussen och sedan från 18års festen hos Hägg samma kväll!

Ganska fartfylld femma!

Sexan kommer komma ut om några veckor, i början av Augusti pga av att jag åker på semester imorgon, lördag, men jag kommer såklart ha med mig filmkameran och filma lite själv där jag kommer vara så ni kommer få en egen film av mig som kommer heta maG's Vlog, och det kommer bara va godbitar från min semester! så längta tills den kommer ut i början av Augusti.

Ni sa dra för gardinerna så ni får det helt svart i rummet sen höja ljudet och trycka på storskärm för det sägs att det är lite läskigt i början av femma? :O

Hopaps ni kommer gilla den!

Och snälla, som jag sagt förut, lämna gärna en kommentar om vad du tyckte om denna veckas Vlog! :-]

Ciao / maG


Mag N Sam's Vlog #5 from Markus Grunnesjö on Vimeo.


Sofie

sv: ja dom är väl lite ovanligare!:)

DATE 2010-07-16 TIME 15:47:35
WEBSITE: http://ssofiee.devote.se
william

hahaha rolig vlog;D

DATE 2010-07-16 TIME 18:03:22
WEBSITE: http://cookieboy.blogg.se/
william

SV;ja det tyckte jag;D

DATE 2010-07-16 TIME 18:59:38
WEBSITE: http://cookieboy.blogg.se/
william

SV;ja det tyckte jag;D

DATE 2010-07-16 TIME 18:59:38
WEBSITE: http://cookieboy.blogg.se/
Anonym

hahah manlig makt! han var för skön ju, och slutet var ju grym! Roliga människor asså

DATE 2010-07-19 TIME 16:03:29

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0