Sharam

-.-.-.DATE 2010-07-15 TIME 15:58:00
hej!
jag kom bara för en stund sen och är ganska sliten.
Jag orkar inte skriva så mycket om kvällen så om ni vill läsa mer så gå in på min egna blogg och läs, magicmag.blogg.se, orkar inte skriva det två gånger och vill inte kopiera texten för då är det tråkigt bara.
Har fått riktigt fint material till Mag N Sam's Vlog #5 och känner nu att den kommer bli grym! jag har sagt att den skulle komma ut imorgon men jag tror jag ska sätta mig ner och slutföra den nu snart så den kommer förhoppningsvis ut ikväll/inatt!
Här är iaf en bild från grillningen hos JoQ
ursäkta kvalitén, mobilkamera!
/maG

lovisa

hej, jo du, jag undrar hur du har fått ner photoshop?

eller har du köpt det?

om du inte ha det, (alltså har laddat ner de gratis) skulle du vilja hjälpa mig och hitta det, så jag också kan göra det? :)

tacksam för svar! :)

DATE 2010-07-15 TIME 17:53:27
WEBSITE: http://lowiiisaa.blogg.se/
lovisa

sv: det spelar ingen roll, om du kan så kan du säga :)

DATE 2010-07-15 TIME 19:14:33
WEBSITE: http://lowiiisaa.blogg.se/
lovisa

okej, men vad kör ni med? :)

DATE 2010-07-15 TIME 21:04:47
WEBSITE: http://lowiiisaa.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0