mimi answers

-.-.-.DATE 2010-06-25 TIME 13:12:28
åhhh TACK SÅ MYCKET!!! yaaay, glad jag blir :') hihi, much love ♥
eftersom det är så himla många som ställt samma fråga så kan jag ju lika gärna svara här! JOOO, SÅHÄR ÄR DET pojkar & flickor (mest flickor), jag försöker komma på de flesta av mina rubriker själv. och när inte det går (hjärnstopp ni vet...) så brukar jag ta citat från olika låtar eller åtminstonde ta inspiration från dom. kan ju även passa på att säga att mina rubriker för det MESTA inte alls har nånting med mig att göra eller hur jag känner just då. det är mer allmänt liksom, så de flesta kan relatera till mina rubriker!
PEEACE OUT ♥

helen ASIAT

Hahaahh, jag älskar att bläddra igenom din blogg och bara läsa rubrikerna, så jävla klockrena.



MIJAAOU på det! Hehehe :)

DATE 2010-06-25 TIME 17:02:43
WEBSITE: http://asiat.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0