but you should take your eyes off the ground out of the blue, and see that someone's looking right back at you

-.-.-.DATE 2010-03-02 TIME 17:07:00

älskar att träna i sånna här shorts!!!




TJAA!! alltså den här skoldagen har vart så jäkla rolig!!! har inte haft såhär roligt på länge, thanks strippan för att du finns, älskar dig, dina tuttar och din röv ♥ snart ska jag och S to the strippa (eller -abe) bege oss iväg till gymmet och röra på fläsket!!! har inte vart där på 30000 milj år o.O jag svär jag har blivit asfet!!!! okk okk don't be naggin on me ppl, vet att många tänker ''men öhhh vaddå fet? tänk alla som är överviktiga då??'' blabla, ja jag vet!!! jag menar att jag har blivit fetare än vad jag var xD if that makes sense.... har gått upp TRE KILO, hahaha well you know what life does to you!!! man äter, blir fet & lever livet :)

tillägg: blev inge gym. sabe vill sova. HAHAAHHAH.

-matilda

älskar bomullsshorts :D

DATE 2010-03-02 TIME 19:41:29
WEBSITE: http://nittonfoton.blogg.se/
sexleksaker

Jag gillar dig!

DATE 2010-12-10 TIME 21:55:29
WEBSITE: http://intimleksaker.com

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0