i don't worry cause i know everything's gonna be alright

-.-.-.DATE 2010-03-13 TIME 14:01:27
alltså shittt my god vad fint väder det är ute!!! assoligt ju. jag ville typ lägga mig på bakgården och sola tom.... o.O snäll storasyster som jag är så har jag vart ute med skitungarna och lekt i snön. den ena käkar snö och ramlar i snön hela tiden, sen är han så tjock så han inte kan komma upp igen, den andra tror hon kan och vet allting -.- sketna ungar. nejdå, älskar dom jag. anyway, skiter i partystugan uppe i kajvall ikväll och drar till fia och har sushinight!!!! SKA BLI SWEET ;) vad gör ni ikväll?




cuong le

sv: aw, stackars mi-san! det är inte lätt när det är svårt, hehe ^^

DATE 2010-03-13 TIME 15:03:00
WEBSITE: http://cuoong.blogg.se/
Mari

Sv: Ja, kimonos är helt underbart söta! :D

DATE 2010-03-13 TIME 23:43:32
WEBSITE: http://coventina.blogg.se/
Hanna Westman

sv_ haha ja de är lite färglösa!

DATE 2010-03-14 TIME 19:44:48
WEBSITE: http://westmanshanna.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0