it's funny how i thought i knew you and it's funny how i no longer want to know you at all.

-.-.-.DATE 2010-03-23 TIME 17:33:18


(ursäkta mitt redigerade knä. hade en torkad bloddroppe där som inte såg så fräsh ut, haha. skar mig när jag rakade mig =(... )

coconut passion, victoria's secret
den luktar så jäkla gott!!!!!! lite kokos, lite vanilj ya know. och den är värsta krämig och gör huden supermjuk och luktar gott ganska länge :))


tänkte blogga lite snabbisshh bara för ska snart dra iväg till gymmet. sen efteråt ska jag simma med sabe och kanske malin. därför jag rakade benen nyss men råkade fkking skära mig!! kom värsta mycket blod =O hatar att raka, man ska vaxa!!!! anyway, skoldagen har vart FETT NICE YAOOO. två lektioner, jag och sabe ägnade rasterna åt att hoppa hopprep genom typ halva skolan och hela kafeterian. det kallas TRÄNING, HELLO???? håller på att lära mig lite bosniska också: ja sam napaljena!!!!!!!!!!! lista ut vad det betyder och ni får en SMEK PÅ STJÄRTEN ♥ eller heter det ETT smek på stjärten??? :S ohhh my vad svenska är komplicerat ibland!!!!!!!


Lisa Trinh

sv: vad tur för dig att de står för alla konstnad. och du har aldrig behövt jobba antar jag? :)

DATE 2010-03-23 TIME 19:56:33
WEBSITE: http://ttnl.webblogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0