something good out of something bad

-.-.-.DATE 2010-03-29 TIME 15:51:43


1. köpte en fin termosmugg på åhléns förra veckan. TOO BAD IT SUCKKSS!!! gjorde så jag frickin brände min underbara tunga!!!!
2. en cam bild på tåget ;)


assåå JA SAM GLADNA mucho mucho very much!!! hahaha. på svenska: jag är hungrig. min lägenhet har typ inge mat.... eller jo MAT, men inga mackor eller nåt. och ica ligger så långt borta =( i mitt huvud ligger det 3 km bort, i verkligheten ligger det väl 1 km bort (aa) men fkkking grr man orkar inte köpa mat när man är hungrig, och när man inte är hungrig så behöver man inte köpa mat RIGHT??!!! grrr i-lands problem. okk let's leave it at that. tänkte skrika på en annan grej faktiskt. ALLA NI SOM ÄGER EN HUND, FRICKIN PLOCKA UPP ERAT HUNDBAJS, SHITT ÄR DET SÅ SVÅRT ELLER???!! jag vill inte gå ut på gatan och behöva kolla ner i marken vart jag än går bara för det bor en massa lata hundägare här!!!! JEVLA.......

sabee

WOOORD! plocka upp efter er hund , och håll den kopplad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@

DATE 2010-03-29 TIME 18:16:13
WEBSITE: http://sabethebabe.blogg.se/
l

intressant inlägg. och är det inte så när man är hungrig så vill man gå och handla mat för man är hungrig. annars är man bara lat.

DATE 2010-03-29 TIME 20:00:25
Cindy'Nham

sv:

hihi, jag blir sugen på att grilla igen haahah det är så gott! :$



haha, jaha! asså shiet människor borde använa "normalare" ord som du säger haha :]]

DATE 2010-03-29 TIME 21:35:07
WEBSITE: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
v

hej, längesen ju :) allt väl?:d

DATE 2010-03-29 TIME 21:36:19
WEBSITE: http://viviannshuile.blogg.se/
Mizuki <3

omg hoppas din underbara tunga mår bättre nu X)



och btw jag e hundägare (elr snarare min syrra men jag tar hand om hunden nästan varje dag) och jag plockar alltid upp efter mej :) stolt :D

DATE 2010-03-29 TIME 21:59:45
WEBSITE: http://mizukis.blogg.se/
Sidney The Singer

THANX sweetie!!



Skitsöt termos ju, synd att du brände dig bara :/

DATE 2010-03-30 TIME 02:25:56
WEBSITE: http://sidneey.blogg.se/
Lisa Trinh

sv: haha du får ha din egen earth hour en annan gång ;) misstänkte du ingenting när du såg att hela grannskapet hade det släckt? haha



aha najs det med, bartender och allt. har oxå jobba i en restaurang, serverat och tagit emot beställningar och så. men det var bara för 6 månader och inget vidare betalt ^^

DATE 2010-03-30 TIME 10:45:20
WEBSITE: http://ttnl.webblogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0