there ain't no time for conversation. come on baby let your body do the talking.

-.-.-.DATE 2010-03-26 TIME 16:35:22

SABINA MOJA DRAGA ♥



sorry har nt uppdaterat för jag har vart lite här och var, ya know, only one mimi, so many places to be!!! har vart i stockholm med klassen och nv08, vi var på vasamuséet och cosmonova (om det nu hette så) which was pretty sweet!!! slocknade som en gris på bussen när vi skulle hem. precis när jag hade skönaste drömmen så blev jag väckt av fkking nv'arna för dom satt och sjöng och klapparna händerna och hade sååå ruuligt när jag (och andra) låg och sov!!! -.- på en buss ska man sova och hålla käften, inte köra frickin körslaget!!!! men ni är sköna ändå, eller ja, vissa ;) men hatar när jag sover värsta skönt på en buss eller tåg, sen kommer nån värsta högljudd och förstår allting!!! GRRR BLIR FRICKIN IRRITERAD MAN VILL BARA SKÄRA KULORNA AV DOM :@



malin - vad är estlands huvudstad?
jag - eh.. eh... LIBANON!!!

tssss vem kunde veta att libanon är ett land... hur ska jag kunna hålla reda på allt här i världen????

eve - Du är en sådan innovatör mi!
jag - Ja haha jag vet!! Fast jag vet inte vad det är...

snällla använd vanliga ord när ni pratar med mig tack!!!!

Zara

även fast jag e helsvensk (vad jag vet) så fattar jag i vilket fall inte konstiga ord, och ändå så kommer det från min kille som är afghan HAHA xD (svenska ord asså)

DATE 2010-03-26 TIME 17:55:50
WEBSITE: http://diamondbackstage.blogg.se/
Cindy'Nham

vad betyder innovatör? :$

DATE 2010-03-29 TIME 18:14:12
WEBSITE: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
alicijah

hejhej :) jag har inte bloggat på ett tag nu men jag är tbx. Tänkte bara säga att jag älskar dina bilder! Du borde verkligen vara nöjd med dig själv ;d hoppas att du får en bra påsk :D

kram<3

DATE 2010-04-02 TIME 16:55:22
WEBSITE: http://aliciawillbo.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0