looks like she came too close. who would've known he was full of poison?

-.-.-.DATE 2010-03-12 TIME 12:36:53

1. gladiatorsandaler, deichmann 2. tygskor, h&m 3. bh, cubus 4. boots med kilklack, vagabond (eurosko)

5. jeansleggings mes fickor, cubus 6. tights, gina tricot (haha vet bilden blev fett suddig!!)

6. ring med fjäril, h&m (köpt i tisdags) 7. oversize tisha, serious sally (rut m.fl) 8. ring rosa blomma, glitter (köpt i tisdags) 9. ring vit sten, glitter (köpt i tisdags) 10. cupcakes läppglans & chokladkonfekt, bikbok 12. mini läppglans i färgen MOCCA PINK, cubus 13.  tröja, h&m



haha har typ shoppat ända från måndagen till torsdagen, och nu är man ju fattiglapp dååå (aa) men det skiter man väl i??!! i onsdags var jag på birsta, sundsvall med familjen, och igår var jag i bollnäs och köpte två par skor, gladiatorsandalerna köpte jag till min syster. det finns ett par FETT SNYGGA beiga känor från vagabond, kostar 1000 kr, ASSÅ MY GOD ASSNYGGA!!! det stod mellan dom kängorna och de med kilklack... anyway idag blir det ppluggg dag, för jag har ASMYCKET plugg!!!! snart börjar jag skolan igen liksom o.O för övrigt så är det bästa vädret ute, man vill bara ut och träna!!!!! :O men det är fett kallt................. typ -2 HHAHA.




TJAA MAAAN. hhaa ja jag tror att det var mig du såg, för din kompis berättade att du hade sett mig (om det inte var någon annans kompis då... hehe). iaf om det var du som stod vid toaletterna/hissen och kollade på mig typ asmycket så var det jag!!! HAHHAA. du skulle sagt hej, I DON'T BITE :)))) skulle vart fettt kul juuu

t

SKORNA!!! ♥♥ fkn shopaholic, hahaha :(

Lilla miii, är verkligen gladiatorsandalerna till din syrrA? ;) tvekar på att du själv kommer vilja ha de för dig själv!!!!



sV: hahahaa damon e schnyggilation ;)

DATE 2010-03-12 TIME 14:02:01
WEBSITE: http://babybui.blogg.se/
Paulin

Åh så fina saker! mycket av det hade gärna fått flytta in i min garderob :)

DATE 2010-03-12 TIME 18:41:50
WEBSITE: http://puussgurkan.blogg.se/
Matildaz

Snygga köp! Gillar skorna, sjukt snygga!

DATE 2010-03-13 TIME 17:17:16
WEBSITE: http://matildaz.blogg.se/
fanny

super fina ringar :)

DATE 2010-03-14 TIME 19:32:38
WEBSITE: http://thefannu.blogg.se/
Hilda

Okeej ska kolla weekday då! :D

DATE 2010-03-15 TIME 17:57:02
WEBSITE: http://hildaaaaas.blogg.se/
jocke

skorna med spännena och kilklack var as SÄXY!

DATE 2010-03-16 TIME 12:23:28
WEBSITE: http://jockenyman.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0