we do what we do cuz we know what we do is what is right

-.-.-.DATE 2010-03-05 TIME 15:47:50
assåååå my godddd!!! jag är sååå glad!!! happyface happyface på mig careface på er!! hahah. okk säkert bara jag som fattade det där xD anyway JAG HAR LOV NU, plus att det är SOLIGT ute, frickin aweseome!!! mimi like. sitter just nu på tåget, är snart hemma så läre packa ner datorn snart innan jag kommer fram till ljusdal. har ni också sol och lov??? eller ni kanske redan haft lov? :O



Linda

Mitt lov har precis tagit slut! xO Njut av ditt lov! :)

DATE 2010-03-05 TIME 16:38:43
WEBSITE: http://lindadoos.blogg.se/
Anonym

Häärligt och SNYGGA glajjer=)

DATE 2010-03-05 TIME 18:16:34
L i n n [ S A I K ]

Vi hade v.8, men nästa vecka har vi inte direkt skolvecka ändå, vi ska till Auschwitz, buss 16h, tjoho! hahah!



Så mkt snö Oo

vår är näästan borta :D

DATE 2010-03-05 TIME 20:33:02
WEBSITE: http://saik.webblogg.se/
-matilda

hade lov vecka 7 x)

DATE 2010-03-07 TIME 08:42:28
WEBSITE: http://nittonfoton.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0