for a single moment i want to feel like the universe isn't about to crush me and my heart isn't about to explode. i would kiss you and tell you i love you and ask you please not to go.

-.-.-.DATE 2010-05-27 TIME 14:12:02
bilder: le love
redigering: jag

alltså när jag raggar på en kille, eller tar kontakt med honom så tänker inte jag 'nu kommer inte jag bli dissad för jag är så snygg'. för jag ser inte mig själv som snygg... men det hindrar mig ändå inte från att säga 'du är snygg' till någon. har man tur så får man samma svar tillbaka. om inte så har man ju åtminstonde gjort en person glad :) jag tycker att om någon ser bra ut så är han/hon värd att veta det! för kom igen, om nån tyckte att ni var snygga och sa det till er, wouldn't you be heaps happy då? get the point? sen så ska man inte vara rädd för att bli ratad, man måste ju ta en massa risker här i livet ;) you gotta walk in rain before you can reach the rainbow ♥

linneaa :D

oj, haha såg inte att det stog under bildn :)

DATE 2010-05-27 TIME 14:45:12
WEBSITE: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0