mimi answers

-.-.-.DATE 2010-05-06 TIME 15:28:36
kommer dela upp svaren till frågestunden i två delar, annars blir det för mkt på en gång!! YA DIG??!

lisa:
hej hallå! har du nå bra tips för motivation till träning? jag har lagt upp planer på vad jag ska träna och äta (och nej, är ingen träningsfreak, och jag har gränser!) men det blir liksom aldrig av. shame on me =P!
tränar du något?
lisa:
hej hallå! har du nå bra tips för motivation till träning? jag har lagt upp planer på vad jag ska träna och äta (och nej, är ingen träningsfreak, och jag har gränser!) men det blir liksom aldrig av. shame on me =P!
tränar du något?
svar: motivation vet jag väl inte... du mår bra av att träna, och man blir glad! tänk: beachen -10? haha. när du väl kommit igång så känns allt mkt lättare, promise. och gör nåt som du tycker är kul. springa, gymma, simma, sporter osv. ja jag tränar :) simmade jätteofta förr, nu är det mycket ut och springa, gymma och sånna saker.

markusgrunnesjö:
sv: haha lugna nu gullet! ;)
jag har en fråga, varför är du bithcig mot mig?
svar: för du är bitchig mot mig? men jag gillar dig ändå, för jag är så snäll och förlåtande :')

V A N E S S A:
Favoritbutik? :)
svar: usch hatar att favorisera... men victoria's secret, forever 21, gina tricot, monki är fyra butiker jag gillar. men jag köper det jag tycker är fint, och det kan vara i vilken butik som helst!

sabee:
lust och knulla mej ikväll ??
svar: ikväll?? ......asså är fett sugen....ta mig nu??

Tanya:
Hur lång är du? :)
svar: 165 ungefär. jag är liten....:(

isa:
vart görru din header i?
svar: photoscape och photoshop!

orris:
hej vilket land skulle du vilja åka till?:)
svar: jag älskar att resa. så typ till alla länder som finns!! ungefär. inte till typ sånna länder som har krig och sånt... vill ju inte dö liksom!

Helen Asiat (ASIAT.BLOGG.SE):
Hmmmm.... är du tsm med ngn nu? & Hur länge varade dit längsta förhållande? ;D
svar: nej, mimi is flyin solo just nu ;) mitt längsta förhållande varade väl runt 8 månader skulle jag tro.

Cindy'Nham:
1. Om du fick vara en disney figur vem hade du varit och varför? :]]
2. Skulle du vilja bli känd? Varför eller varför inte? :]]
svar: hahha OH MYY... typ lilla sjöjungrun!! coolt att vara sjöjungfru liksom! och jag hade en liten crush på han prinsen förrut när jag var liten...
nono, mimi ain't lookin for fame. så jobbigt att vara känd! folk känner igen en vart man en är och no privacy typ. därför siktar jag inte på att bli 'storbloggare' :)

Lovisa:
kan du inte visa en bild på dig osminkad och på dina ögon utan mascara , med en bra kamera? :)
svar: jo det kan jag. men bilden kommer väl senare under veckan isf, för jag har smink på mig nu :)

lisa:
vad vill du bli och vad ska du studera efter gymnasiet?
hur mycket väger du med?
svar: jag vet inte riktigt vad jag vill bli. vill jobba inom skönhet och vård och sånt. funderar på dermatolog! så får väl se vad jag ska studera sen, men jag ska plugga i usa iaf. det är bestämt!
haha. jag väger 54 kg!!

Lili:
Jag har gått upp skit mkt i vikt.. asså seriöst :o blev chockad. äter inte så mycket ändå och så.. cyklar till skolan och allt sånt skit. vad ska jag göra.. förutom nyttig mat :P(A) no money
ska jag svälta mig sj och börja jogga.. typ.. 1 vecka? HAHAHAAHAH :d
svar: haha nej du ska inte svälta dig själv. ät bara bättre mat! undvik fet och onyttig mat så har du redan kommit en bit på vägen! frukt minskar sötsuget, det funkar på mig :') jag tycker att om du vill gå ner i vikt och komma i form, så borde du äta bra (behöver inte vara supernyttigt, utan bara undvika den dåliga maten! och inte småäta) och träna. gå till gymmet, simma eller ut och spring några gånger i veckan. det är superfint väder och man får värsta kicken!! jag tränar innan jag går till skolan, för det är på morgonen som förbränningen är som störst! btw, bry dig om om kilon, muskler väger liksom ;) good luck :)

JOSEFINE THYBERG:
min fråga:
Säger du "mulad" , "krönad" eller "snömulad"?
kanske har du ett annat ord för det? :)
kram!<3
svar: haha, du menar när man trycker snö i nåns ansikte va? jag säger snömula, det gör väl vem som helst. duhhH?? ;) haha!

Johanna:
kul med frågestund! en fråga då; om du bara fick beskriva dig själv med ett ord! vilket ord skulle det vara?:)
svar: ohhh my!! vilken svår. det går inte att beskriva någon med ett enda ord... men ett av orden som beskriver mig bra är väl social :)

tina tran:
viker eller skrynklar du pappret när du går på toa?
vilket ben stoppar du i först när du tar på dig byxorna? :P
sv: haha. jag viker! är lite av en perfektionist, allt måste vara perfekt. even when i take a dump!!! ;)
tror nog det är höger ben :O

wooow, that was fun!!!! resten av era frågor kommer bli besvarade typ ikv eller nåt :)

sabee

man ska alltid ta på sej byxorna med höger ben, precis som när man tar på sej skorna, första steget genom en dörr.... ;)

DATE 2010-05-06 TIME 16:01:03
WEBSITE: http://sabethebabe.blogg.se/
V A N E S S A

Haha vad kul, jag är också 165 lång. Fast däremot känner jag mig inte så liten :)



sv: Ååh vad skönt för dig att inte behöva vara sugen på sötsaker! Jag ska nog försöka äta mer nyttigt och motionera mer :)

DATE 2010-05-06 TIME 17:12:55
WEBSITE: http://vanessass.blogg.se/
LILLY

häää, ba en fråga. har du redan sökt till collage/university i usa ? lr ha du nåt stipendium??

DATE 2010-05-06 TIME 19:16:19
WEBSITE: http://purestdeliight.blogg.se/
AMANDA FALK

Victorias secret & forever21 är mina favoriter, ÄLSKAR DEM :D

Ha en underbar torsdagskväll!

DATE 2010-05-06 TIME 19:46:52
WEBSITE: http://amandafalk.se
Cindy'Nham

sv:

hihi, awwe det är bara kul att säga vad man tycker samtidigt som den man säger till blir happy happy hihi :D:D



hihi, nawwwe gulligt att du hade en liten crush på han dära prinsen hahaha.. jag tror också jag var kär i någon disney figur eller någon som som gick på barnprogram hahahaha så skämmigt :$$

DATE 2010-05-06 TIME 22:06:33
WEBSITE: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0