i thought i had you all figured out but then you went and let me down

-.-.-.DATE 2010-11-02 TIME 19:09:05


eftersom det är lov och FRICKIN ASKALLT så kommer jag typ bara sitta hemma. så jag kommer inte visa så många outfits, så ni får se en gammal nu haha. snart ska jag lägga mig och kolla på senaste gossip girl avsnittet, har hört att jag 'kommer döööö' tydligen... hoppas inte! men först måste jag hjälpa eve leta efter en halloween kostym. fyffanann så många sjukt snygga kostymer det finns! man önskar lite att det var halloween minst en gång varje månad haha!

anna

älskar armbanden där, så snygga!

DATE 2010-11-02 TIME 20:13:23
WEBSITE: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Tiger

Åååhhh jag doog när jag såg senaste avsnittet, eller ja, slutet... alla som inte gör det har inte fattat grejen! <3

DATE 2010-11-02 TIME 22:45:28
WEBSITE: http://tigerfriberg.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0