i have no money but i feel like i'm the richest in the world

-.-.-.DATE 2010-10-18 TIME 18:22:51
har vart och ätit på roma med sabe och alice nu. maten? sååååååå freakin god!!! vädret? såååååå fucking kallt och fult och äckligt och blåsigt, alltså man vill bara slå in sig i ett paket och skicka sig själv söderut! haha jag ska skicka mig själv till mina släktingar i florida.... hähä ok det var lite lame skämt. anywhoo jag måste plugga som fan, mitt liv liksom... eller vaddå liv, haha, jag har inget liv. glömde. det försvann när jag började IB.... SKOJA BARA!! ni små som är rädda för att commit social suicide pga IB, var inte det!! jag har gått IB i mer än 2 år nu and i turned out just fine! eller?

Carro

ja, tänk om man bara kunde packa ner sig i ett paket o åka utomlands, såå gott det hade vart :D

DATE 2010-10-18 TIME 21:17:58
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0