if you don't fight for your dreams, then who will?

-.-.-.DATE 2010-10-13 TIME 22:02:22
orkar ej skriva mer i min uppsats för jag har fastnat... so yehh. är sjukt sugen på utgång!!! jag vill, jag vill, jag vill men ska jag, ska jag, ska jag?!?! får se om grevinnan eve von seth också är sugen... den som lever får se. i guess. great ideas come spontaneously! fyi så har jag druckit en hel kopp svart kaffe så jag kommer vara lika speedad som en kåt kanin ikväll!! hell 2 da yeahhh!


uppdatering: DAMN, åt nyss ett kycklingspett och nu blev jag alldeles varm om högra örat och hela huvudet :0 känns som om jag inte kan andas med :0 oh em geee tänk om jag är värsta allergisk och kommer svälla upp som värsta feta grisen :0 hahaa okk krydderi på hög nivå men ändå......

Mizuki

oj hoppas att det inte är nån allergichock då och att det bara va starka kryddor elr så :P

DATE 2010-10-13 TIME 23:42:38
WEBSITE: http://mizukis.blogg.se/
Jasmina

Jag har lockigt hår och undrar om du har några tips på serum, osv för håret så inte den blir sliten och hur ska jag göra om jag vill ha stora lockar/vågigt hår :) KRAM!

DATE 2010-10-14 TIME 09:25:34
WEBSITE: http://cheriiie.blogg.se/
Annebelle :)

En kanske privat fråga + några andra, roliga o veta :), men skulle gärna vilja veta :p

nu kommer du säkert fråga varför... men ja, som sagt kul och veta. och säger lite mer om dig typ..

1. är du oskuld?

2. har du nån gång varit kär på riktigt?

3. vad hette din senaste pojk/flickvän?

4. vad kommer du/dina föräldrar ifrån?

kan du inte berätta lite mer om din familj/syskon i din blogg? :)

Kram, älskar din blogg!

DATE 2010-10-14 TIME 16:57:23
WEBSITE: http://haringen.

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0