two lonely hearts making it feel alright, if only for a night

-.-.-.DATE 2010-10-02 TIME 14:48:07

fredrik, jag och philipp. da crew aka daylight monkies!!!! (vårt band! ;) hahaha okk driver....)

fia, fredrik, jag och philipp


tog typ 4-5 asdåliga mobilbilder under kvällen men det duger ju! det var mest yngre folk på festen men hade askul ändå!! dock slutade den med att folk blev utkastade pga securitas HHÄHÄ. så jag och fia stack till krogen och hade skoj där istället. säger bara: sjuk kväll, sjuk kväll!! anywhoo nu ska jag glo på senaste avsnittet av vampire diaries :D:D vet inte om jag ser framemot det eftersom fredrik har spoilat så mkt...... -.-

Felicia

Meh kul .. hahah för mig var det tvärtom.. haha var fan minst igår.. bland alla 20-åringar.. man kände sig som en liten liten människa xD :P



SV: taaack du!! :D



PUSS

DATE 2010-10-02 TIME 16:50:02
WEBSITE: http://fjaelkis.blogg.se/
Sarah

heej :) allt bra med dig? :)

Kram!

DATE 2010-10-02 TIME 18:00:09
WEBSITE: http://sarahrnic.blogg.se/
Karin, blogg.se

Hej!! Missade du min kommentar/mail? Hoppas du ser det under dagen!:) Börjar dra ihop sig nu...

DATE 2010-10-03 TIME 09:24:22
WEBSITE: http://karinolofsson.se

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0