beautiful blogger award

-.-.-.DATE 2010-09-11 TIME 12:21:29
jag har fått en beautiful blogger award av carro och sandra :)

har redan kört den här en gång förr så skippar att nominera andra (hähä sorry) men skriver ändå ut 7 intressanta saker om mig!! om jag kan komma på några.... det var jäkligt svårt förra gången xD

1. jag hatar att ha strumpor på mig. har bara om jag måste (alltså om det är fettt med kallt)
2. jag ska plugga i USA direkt efter gymnasiet. ska börja kolla upp skolor och vad jag ska läsa nu
3. jag faller lätt för en kille, men det försvinner lika fort. har dock jättesvårt för att bli kär
4. jag är bra på att slösa pengar på ingenting
5. tycker att det är äckligt med killar som har hår på bröstet/ryggen/magen (raggarsträngen räknas ej)
6. jag har en egen lägenhet (för er som inte visste hähä)
7. vi håller på att bygga ett karaoke rum hos oss AND I'M LOVIN IT!!!!!!!!!! hahah typiskt asians....... o.O

Carro

nej, skämtar du!? ett karaokerum, fan va häftigt!!

DATE 2010-09-11 TIME 15:13:56
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
Lägenhet

Åhh kan inte du visa hur din lägenhet ser ut??

sen när flyttade du in i lägenheten?

och vrf? hehe är lite intersserat... =)

DATE 2010-09-11 TIME 15:32:23

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0