i've got a soldier but not a soul

-.-.-.DATE 2010-09-10 TIME 20:06:41
@ club aquarius

god damnnn vad jag saknar kroatien!!! aja inget att göra åt liksom. sitter och pluggar häcken av mig medan alla är på hudikmarknaden. sorgligt much? aja, sitter och läser om en massa hedersmord och sånt (research till min extended essay). värsta sorgligt! ryser i hela kroppen när jag läser om det. så jäkla hemskt. hur kan man döda sitt eget kött och blod? det är fan inte mänskligt!! nu ska jag ta en feting paus från allt det där och glo på idol! hur bra?! såå bra!!!

sabee

sääxxyy vi är tillsammans bby ;)

DATE 2010-09-10 TIME 22:31:41
WEBSITE: http://sabethebabe.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0