we all make mistakes. it's how we come back that matters.

-.-.-.DATE 2010-09-01 TIME 18:01:36
sabe lyckades fånga mig på bild när jag sitter och tänker på en massa saker that truly matters!!! som typ SKOR. hahaha skoja. nää men jag behöver faktiskt ett par nya höstskor... är såååå sugen på ett par snygga kängor (okk flera) som jag har sett ute på stan. men DAMN alltså. varför är alla snygga kängor så dyra :O typ acne's pistol boots (korta modellen) SÅÅÅ snygga men SÅÅÅ dyra. jag svär, när jag blir stor ska jag bli en golddiggaaa!



hej!! tack så mycket :D hm, jag fattar inte riktigt... tema? vaddå, tema på bloggen? haha, snälla skriv frågan igen fast förklara lite mer :) för förstår inte vad du menar riktigt :)
xxx

viviwe

hihi , du borde söka till top model :) Dom behöver inte ens börja tävla för du vinner redan överlägset :)

DATE 2010-09-01 TIME 18:29:11
WEBSITE: http://viviwe.blogg.se/
MaRiiaaa

sv: ja asså det är fett tråkigt ! :o vi bara gick runt och kollade på massa träd idag -.-'



hehe vsg ^^,

DATE 2010-09-01 TIME 18:55:41
WEBSITE: http://annamariiaaa.blogg.se/
Evelina

HAHA men jag dör. vilket förvalt tema du har på bloggen såklart! du vet när min var sådär skogig? det är ju ett tema.

DATE 2010-09-01 TIME 18:57:33
WEBSITE: http://evelinavonseth.blogg.se/
william

Gillr bilden:D

och snygg header:DDD

DATE 2010-09-01 TIME 19:10:41
WEBSITE: http://cookieboy.blogg.se/
lissie :D

HEJ IGEN, tack för du svarade! Jo, när du går in på DESIGN kan du välja STILMALL, KODMALL och även TEMA (exempel på teman som finns är Fashion, Bloom, Food, BubbleGum och massa mer) Hihi, hoppas du förstår ^^ <3

DATE 2010-09-01 TIME 19:49:41

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0