don't trust a woman with a broken heart

-.-.-.DATE 2011-04-07 TIME 20:29:01
bilden är från när jag & markus fikade på wayne's i gävle för nåt tag sen :)


orkar inte ta en massa bilder just nu (desperate housewives har tagit upp för mkt av min tid, haha) så lägger upp lite gamla, heh. anywho, imorgon kan jag kolla på vampire diaries :D asså har längtat som en jävla galning!! den 18e kommer gossip girl ut och den 14e juni (om jag minns rätt) kommer pretty little liars ut. HUR SKA JAG ORKA VÄNTA?!?! :(

Sarah (KOREANA)

v: tack:) fin bild. ser mysigt ut :D allt bra me dig?

DATE 2011-04-07 TIME 22:12:33
WEBSITE: http://koreana.blogg.se/
felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Vilken mysig bild :)



ÅÅÅH, vad fusk!! Det förstår jag verkligen att du är glad över för ja, det är verkligen tråkigt :((

DATE 2011-04-07 TIME 22:15:43
WEBSITE: http://felliciiaa.blogg.se/
Josäfin :>

Väldigt fin bild måste jag säga :D

Gillar känslan =)

DATE 2011-04-08 TIME 14:45:52
WEBSITE: http://jossanamigo.blogg.se/
LILLY

mid season breaks suuuxxxxxx! men nu har äntligen tvd dragit igång!! :D så gryym 02x17 va!

DATE 2011-04-08 TIME 19:13:48
Sanna

Jag undrar; VAR KAN MAN LADDA NER SWEET LITTLE LIARS?! Är desperat, haha och skulle vara jättetacksam om du kunde svara! :D <33

DATE 2011-04-09 TIME 19:21:13

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0