everybody wants happiness, nobody wants pain. but you can't have a rainbow without a little rain

-.-.-.DATE 2011-04-12 TIME 15:42:07
åhhh jag är så jävla bra (ja, jag är seriös)!! igår lyckades jag spilla myrraolja på min tröja (ok, erkänner att det inte var så smart men...), och ni vet ju hur svårt det är att få bort olja från kläderna, eller hur?! men smart som jag är så fick jag bort fläcken, som var asssstor, med diskmedel! HALLELUJAH! se det här inlägget som ett housewife-tips från mig. ;)

Annica

gött. ;)

DATE 2011-04-12 TIME 16:22:46
WEBSITE: http://anniicanilsson.blogg.se/
Carro

jag hade en flaska myrraolja o min väska för några månader sedan, locket öppnade sig så jag hade olja i hela väsken... det var sådääär kul! hehe :P tur du fick bort fläcken!

DATE 2011-04-12 TIME 20:22:55
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0