how can you say we'll meet again when we've already waved our last goodbye?

-.-.-.DATE 2011-04-17 TIME 15:25:17


hej! jag vet att jag suger på att blogga just nu och min inspiration ligger inte på topp precis. jag har funderat lite och tror nästan att jag behöver ta en bloggpaus på typ... 1-2 månader. måste plugga extremt mycket inför final exams och så vill jag hinna umgås med mina vänner och min familj. så... får se hur jag gör :) inte bestämt mig ännu.

Amie

Åh! Synd om du tar bloggpaus, läser din blogg typ varje dag! :(

DATE 2011-04-17 TIME 16:07:48
Julia

NOOOOOOOOOOO

DATE 2011-04-17 TIME 19:20:53
QN - TTHESEWORDS

du är så vacker!

du gör som du vill men trotts att din uppdatering inte är världens bästa så tokgillar jag din blogg ändå!

DATE 2011-04-17 TIME 23:37:02
WEBSITE: http://tthesewords.webblogg.se/
Jessica

Det är viktigt att satsa på plugget! :)

DATE 2011-04-18 TIME 11:54:43
WEBSITE: http://jessicassida.blogg.se/
isabell

Gullig du är :)

Men ta ingen bloggpaus skriv bara mindre inlägg eller nått...

DATE 2011-04-18 TIME 13:18:53
WEBSITE: http://isaabellpersson.blogg.se/
Malin

Nej!! ha ingen bloggpaus pliiz!! Blogga bara mindre då!! Vill se snygga duu!! ;;; :D

DATE 2011-04-18 TIME 18:40:08

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0