remember that there is always someone who would do everything for you

-.-.-.DATE 2011-04-10 TIME 09:59:21


åhhhh. sur jag är. jag skulle vakna tidigt idag för att övningsköra med pappa sen ba har han åkt och jobbat....... drygt. anywho, var med fia igår och vi pratade om att åka till ett spökhus. eller ja, hon vägrade men jag ska övertala henne ;) haha jag tycker att sånt är så himla coolt! fast ah... när vi väl är där kommer jag nog skita på mig, heh. har ni besökt nåt 'spökhus'?

NORA

Jag och två andra kompisar gjorde det i somras. Eller alla kallar det spökhuset för det är helt övergivet, typ sönder (kanske brakar ihop när som helst?) hahah och det går sååååå många historier om huset. IAF då var vi påväg fram dit och så flippar våran kompis ut och går tillbaka till våra cyklar så det var bara jag och Alice som gick fram..sen så hör vi våran kompis skrika när vi är vid dörren typ och sen så skriker både jag och Alice och springer tillbaka sen sätter vi oss på cyklarna och cyklar det fortaste vi kan därifrån! Och jag har ALDRIG i hela mitt liv sprungit sådär snabbt som jag gjorde den dagen asså!!! AHHAHAHAAHAH så jävla kul egentligen!

DATE 2011-04-10 TIME 17:01:06
WEBSITE: http://http://noraamikai.blogg.se
ladymuffin :)

snyggt!

Ha en fin kväll! :)

DATE 2011-04-10 TIME 19:03:46
WEBSITE: http://ladymuffin.blogg.se/
felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

ÅH, så snyggt!!

DATE 2011-04-10 TIME 22:18:07
WEBSITE: http://felliciiaa.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0