some girls were just born with glitter in their veins

-.-.-.DATE 2011-04-08 TIME 17:11:33
hittade dessa söta askar i min hylla igår. hade helt glömt bort dem! förrut var jag värsta obsessed i sånna här söta små askar med små goda minttabletter i. är glad att jag inte slängde askarna, nu kan jag ha typ halstabletter i dem istället. det är mycket roligare då ju! hihi. den ljusrosa som det står shopaholic på var små tuggummin med xylitolsmak, den hallonrosa kommer från charlotte russe och smakade jordgubb och den hjärtformade kommer från bath & body works och smakade kanel. värsta goda! :D eh... ah, nu blev jag hungrig. tur att mamma och pappa har kommit hit med lasagne! YUMMIIEE ♥

LILLY

off topic.. men shit, bor du uppåt i landet? O.o Jag trodde bollnäs låg runt borås/jönköping området... hah oops! Därav din dialekt?

DATE 2011-04-08 TIME 19:29:04
Carro

Vilka supersöta!!

Jag skulle nog använda en till att ha huvudvärkstabletter i att ha i handväskan också om jag hade nån sån söt ask! :D

DATE 2011-04-11 TIME 08:37:34
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0