and you've got a smile that could light up this whole town

-.-.-.DATE 2011-08-23 TIME 14:13:31
heej på er! alltså... tror fan jag dör av hunger snart. har inte käkat på 6 h!! har haft två dubbla körlektioner (4 vanliga) och har bokat in hela veckan. haha fyfan vad mina föräldrar kommer bli ruinerade pga detta. det är värsta dyrt ju. men det är ändå dom som vill att jag ska ha körkort så... ;)

Carro

haha.. min körskolelärare tyckte att jag skulle öva lite mer med mina föräldrar (så det inte blev så dyrt typ) oså sa jag det till pappa o han ba: "Ta fler körlektioner!"..."jaaaaja, det är du som betalar!" :P

DATE 2011-08-23 TIME 15:55:28
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
Jenny

Vacker du är! :)



Haha, härligt att ha föräldrar som betalar iallafall! lär bli jättedyrt för mig, buhu :( Hur många lektioner har du kört/ska du köra? :)

DATE 2011-08-23 TIME 18:19:42
WEBSITE: http://cordell.blogg.se/
sara

ditt. hår.

hur har du fått till en sån där färg?? skitsnygg!

DATE 2011-08-24 TIME 11:39:13
BECCA

måste bara säga att den bilden var asfin!

DATE 2011-08-27 TIME 14:36:02
WEBSITE: http://REBECCAHALLSTROM.devote.se

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0