i'm right here, i've always been. so why can't you see me?

-.-.-.DATE 2011-08-31 TIME 21:41:43
heej. har precis vart på bio med filip, sara och louise. vi har kikat på sista harry potter filmen i 3D. så jäääkla grym!!! snape drog ju värsta luringen där ;) lite tråkigt nu när harry potter är slut... fast jag måste erkänna att jag inte minns så mycket från de andra filmerna hahah. 



jag har börjat använda instagram nu så ni kan ju följa mig där om ni vill. jag kommer försöka uppdatera så mycket som möjligt där när jag inte kan skriva i bloggen :) heter mipham där!



»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0