i am running wild

-.-.-.DATE 2011-08-18 TIME 20:07:53

heej. sitter och letar upp en massa låtar som spelats i pretty little liars. tycker den serien har så sjukt bra musik! en massa mysmusik bjuds det på. om ni inte sett serien så kolla! här kommer några låtar som spelats i de senaste avsnitten:

twenty years - augustanaliving in twilight - the weepiesi wish i was a fisherman - foreign slippersalien - cary brothersrunning wild - jules larson ♥ you know it's true - jules larson



Kaleido

Åh. Jag blir så arg! Såg det första avsnittet och det var awesome. Sen gled det iväg och jag iväg nt kunnat se dem :'(

DATE 2011-08-19 TIME 10:08:34
WEBSITE: http://kaleido.blogg.se/
sandra

jag läste om serien här på din blogg för ganska så längesen, och till slut blev jag så himla nyfiken så att jag var tvungen att kolla. och nu är jag fast, hahaha :D men yes, musiken är suberb!

http://open.spotify.com/user/lexella/playlist/4Z8nrj9cN3gUNOyXO08Lc8



där är en spotyfylänk med en ganska lång playlist länk från den svenska pll-bloggen.

DATE 2011-08-19 TIME 12:27:45
WEBSITE: http://poptartsforbreakfast.blogg.se/
linnéa

det finns en ny serie som heter the lying game av författaren till pll, fast den är inte alls lika bra :)

DATE 2011-08-23 TIME 20:53:57

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0