how do you start believing, if you've never believed before?

-.-.-.DATE 2011-02-09 TIME 21:18:27

hur kommer du på dina rubriker?

ok, nu är det såhär att det är jättemånga som frågar mig hur fan jag kommer på mina rubriker så tänkte svara på det nu (igen! heheh). ni känner säkert igen många av mina rubriker som citat ur låtar eller så är de bara kända citat, men de flesta rubriker försöker jag komma på själv eftersom det känns lite personligare då och jag älskar ju att skriva så... makes sense liksom. t.ex citatet på bilden (och rubriken) har jag kommit på själv. 

det är även många som undrar om mina rubriker beskriver mina känslor. bara för att jag skriver en grej så betyder det inte att jag känner så just då, men det betyder även inte att jag aldrig känt så en gång i tiden. förstår ni? jag försöker skriva personligt samtidigt som jag vill att de flesta ska kunna relatera till mina rubriker för jag tycker att min blogg blir så mycket mer intressant då. 

sen gillar jag inte att vara sådär superduper personlig i bloggen och berätta om alla mina problem och blabla så då tycker jag att det är jättebra att jag kan uttrycka mig genom mina rubriker. så ibland beskriver mina rubriker hur jag känner och mår och ibland inte! :)

xxx

Sabina ☆

Jag älskar dina rubriker och tycker att man ofta kan relatera till dem :) Jag brukar också skriva sådana små egna "citat" och så, fast jag gömmer allt i mitt anteckningsblock haha xD

DATE 2011-02-09 TIME 23:24:33
WEBSITE: http://sweetfairyfloss.blogg.se/
m

hejsan!



det är jag igen som undrade om din vita spetsklänning från nelly. tack för svar :) bara undrade om du kan skicka till min hotmail eller lägga upp bilder på bloggen på den. har hört att den är väldigt kort, är den det? tack för svar!



kram! :)

DATE 2011-02-10 TIME 11:43:19
maG

sv: JA MEN KOM PÅ EN DÅÅÅ MIIIIIIN MII

DATE 2011-02-10 TIME 11:44:53
WEBSITE: http://magicmag.blogg.se/
Ida

Själv brukar jag försöka komma på en passande rubrik till inlägget, enklast så:D

DATE 2011-02-10 TIME 14:58:24
WEBSITE: http://alittlebitmoreee.blogg.se/
Woonie

Du är en utav de som vann Passa på att rösta nu :D

DATE 2011-02-10 TIME 15:36:19
WEBSITE: http://woonies.blogg.se/
Suppiis

jag tänker med min hjärna och skriver det som jag tror passar >.<

DATE 2011-02-10 TIME 16:59:30
WEBSITE: http://suppiis.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0