it's easier to hurt than to heal

-.-.-.DATE 2011-02-13 TIME 14:50:15

fyfaan hatar mitt liv så jävla hårt!!! hade gjort skitmkt på mitt matteprojekt och sen ba försvann skiten, ASSÅ HATAR WOOORDDD. fyfan är så himla arg, vill ba banka in skärmhelvetet!!! nee nu skiter jag i det här, vill ändå inte ha mitt IB-diplom............................. jag kan klippa gräsmattor i framtiden....... åhhhhh FML.

Carro

ååå, jag känner igen det där! Allt försvann när jag höll på med mitt examensarbete med. Efter det så sparade jag det HELA tiden och sparade extra på usb också!



Lider med dig! Hoppas allt löser sig till det bästa!

DATE 2011-02-13 TIME 15:47:04
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
Annika

Usch va störigt!

DATE 2011-02-13 TIME 17:54:16
WEBSITE: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Cindy

fy vad surt när sånt händer!

DATE 2011-02-13 TIME 22:48:39
WEBSITE: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0