would you do anything to make her fall?

-.-.-.DATE 2011-02-01 TIME 15:00:00
kolla in antons snakebite! hih. puss på min fina man! ♥


jag ÄÄÄLSKAR när killar har antingen ögonbrynspiercing eller snakebite (som min man där uppe!). har alltid varit svag för sånt. det är sååå sexigt. dör lite varje gång jag ser nån kille med sån piercing. fast det beror ju även på om personen passar i det, annars ser det ju skitfult ut, haha.

satt och tänkte lite på att jag ville pierca tungan men vågar inte för min pappa hade slaktat mig (true story!). hade jag skaffat nån slags ansiktspiercing så hade han nog slaktat mig hahh. inte för att jag har frågat men alltså... jag känner han, ok?

Sabina ☆

Jag älskar också piercingar. Snakebites är så himla fint <3

DATE 2011-02-01 TIME 16:49:41
WEBSITE: http://sweetfairyfloss.blogg.se/
Carro

Min pappa höll också på att slakta mig när jag gjorde min monroe!! Sen när jag gjorde den i tungan... jaaaa.. haha. De var itne så glada! Men jag har tagit bort den i tungan nu! Inge vidare! haha.

DATE 2011-02-01 TIME 17:11:03
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
anton

hahahha, puss mi <3

DATE 2011-02-01 TIME 17:36:59
MK*

Åh jag hade piercing i läppen, men min padré visste aldrig om det hahha. Vet du vilket jobb det var och gömma den från honom eller?! hahha omg :(

DATE 2011-02-02 TIME 16:40:47
WEBSITE: http://victoryintro.blogg.se/
L

åååh jag älskar också killar me piercings! särskilt i ögonbrynet

DATE 2011-02-02 TIME 18:44:51

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0